Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

SO STRELCOM HATTRICKU PROTI JANOVU A NAJLEPŠÍM STRELCOM SENIOROV DUŠANOM KOZÁKOM

16.09.2011 21:17

Dušan Kozák je po deviatich zápasoch so 7 gólmi (3-Janov,1-Ražňany, 1-Petrovany, 1-Haniska, 1-Dubovica) ,najlepším strelcom OŠFK a  je aktuálne aj na druhom mieste strelcov 1.triedy za Danielom Harčárom (Janov), ktorý má na svojom konte 11 presných zásahov. Dušan začínal svoju futbalovú kariéru ako žiačik v Šarišských Michaľanoch, kde ho trénoval Pavol Nižník, potom prestúpil do FC OZEX Solivar tam hral za mladší dorast, po rozpadnutí klubu sa vrátil späť k dorastu do Šarišských Michalian ,kde ho trénoval Vincent Tumidalský...

 

Dušan zaiste si už zopár hattrickou v mládežníckych súťažiach strelil, toto bol prvý seniorsky a pri tom si hral iba do 70.minúty...

Áno..To bol môj prvý seniorský hattrick.. v doraste mi to sypalo a dúfam že mi to bude sypať aj u seniorov,

Dostával si lopty od našich mozgov ako na podnose, mohol si streliť ešte viac gólov, pár krát si sa však rozhodol prihrávať a nepadlo to tam, ak si volil prihrávku nebol to gól...

Dostával som dobre načasované prihrávky od Tibora Guzíka , Petra Vybírala či Vlada Drobňáka, dal som tam tri góly a mohlo tam padnúť ešte viac... Musím na sebe ešte popracovať, čo sa týka hlavne spracovania a kontroly lopty...

Myslíš že Janov bol tak slabý, alebo my tak silní?

Tímová spolupráca akú sme predviedli vo Finticiach proti Janovu bola ukážková aj keď je ešte na čom pracovať...

Tento zápas ukázal v čom je naša sila, si určite pripravený aj ďalším súperom naložiť koľko do nich vojde, tešíš sa už na Žipov však...

Prišli do zostavy dvaja skúsení hráči Marcinko a Guzík, bolo vidno, že mužstvo hralo uvoľnenejšie v absolútnej pohode, ako sa Ti s nimi hralo, párkrát si na ihrisku dostávala aj cenné rady ...

Príchod Guzíka a Marcinka určite posilní káder.. Mišo vzadu hral veľmi spoľahlivo , kľudne a rozvážne... Od Tibora som dostával perfektne načasované prihrávky, vie podržať loptu, aj on má svoje kvality, áno dostával som rady... beriem to ako samozrejmosť nie som na toľko skúsený ako oni, mám sa ešte veľa čo učiť...

Určite sa Ti hralo lepšie na krídle ako na hrote myslím, že tento post ti najviac sedí však?

Najlepšie sa cítim na hrote tento post som hrával stále stabilne v doraste, proti Janovu mi to išlo ak budem hrať na krídle nemám problém sa adaptovať...

Máš výbornú akceleráciu, zrýchlenie chýbala ti však pohoda, proti Petrovanom si to zlomil a už sa to sype a sypať bude však, presne to ti zrejme chýbalo, aby si tie lopty dostával a teraz máš veľmi kvalitných nahrávačov takže určite sa ti hrá lepšie a vidno, že si už veríš...

Áno každý kto ma videl hrať za dorast a vidí ma hrať teraz si povie že to nie som ja... ale zápasy v doraste a zápasy u senioroch sa nedajú porovnať... je to ťažšie ako sa zdá...to že mi chýba na ihrisku pohoda... asi bude aj tým, že pred každým zápasom mám trošku trému.. ale od zápasu k zápasu opadáva...preto  pevne verím, že moje strelecké presadenie sa týmto zápasom neskončilo...

-attila-

 

 

 

 


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/