Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

SENIORI - 17.kolo 1.trieda ObFZ - PETROVANY - DORAST - 14.kolo III.liga VsFZ - SPIŠSKÁ BELÁ

06.11.2011 18:49

PREŠOVSKÝ VEČERNÍK

SENIORI 1.trieda ObFZ 17.kolo

PETROVANY - ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY 0:4 (0:1)

Prekrásne novembrové dopoludnie na vlnitom petrovanskom trávniku, ktorý pripomínal v určitých častiach pozostatok alpínskeho vrásnenia v druhohorách. No podmienky to boli pre obe tímy rovnaké, takže prvých pätnásť minút sme úplne ovládli hru a Petrovancov sme prečísľovali a presnými prihrávkami sme sa ľahko  dostávali až  pred brankára Pribulu, ale veľké šance Tomka,Kočíka a Kozáka zostali trestuhodne nepremenené. Domáci  sa potom osmelili a zopárkrát sa dostali aj na dostrel Jožka Straku, ale ich útočné snaženie naši obrancovia vyriešili, alebo ich nepresné strely končili nad bránkou, prípadne aj v jeho  rukách. Naša útočná aktivita  konečne zožala zaslúžený úspech, keď po faule na iniciatívneho Dušana Kozáka v šestnátke nariadenú penaltu  asi  minútku pred polčasovým hvizdom bezpečne premenil Tibor Guzik a  všetkých  Michaľančanov upokojil.

V úvode druhého polčasu však domáci hýrili aktivitou a snažili sa silou mocou  rýchlo vyrovnať. Na chvíľku nás zatlačili do šestnástky a sériou rohových kopov nás  aj trošku vystrašili, no náš brankár bol  vždy istý a všetko ich úsilie bezpečne zlikvidoval. Keď mu pomohlo aj dobre postavené brvno bolo jasné, že bude mať opäť na svojom konte (po Pečovskej približne -  200 minút bez inkasovaného gólu) čistú  nulu. Perfektnými rýchlymi kontrami sme za desať minút strelili tri góly a tak nebolo pochýb, že tento zrejme posledný jesenný zápas v  absolútnej pohode  vyhráme a pripíšeme si  na naše konto tretiu výhru na  pôde súpera ( predtým Pečovská Nová Ves 3:1,Haniska 5:1) a tak sme sa v tabuľke pravdy zaradili  už za Demjatu +12, Fričovce +10 , Šarišské Michaľany +8 na tretie miesto.

Naša zostava: Straka-Ondrej,Durkáč,Krivý,Veterný-Tomko,Drobňák,Vybíral,Guzík,Kočík-Kozák.Striedal:Greš.

Naše góly: Kozák 2, Kočík, Guzik(11m).

Pred 100 divákmi rozhodovali:Valko-Hudák st.

 

Strelca dvoch gólov do siete Petrovan Dušana Kozáka som sa na rýchlo opýtal: Ako sa ti hralo Dušan, ako sa ti pozdával výkon celého  mužstva koho by si vyzdvihol, kto ti prihrával na góly, čo povieš na jedenástku na teba, ako je to so zranenením a čo tá prvá šanca na päťke???

No  hralo sa mi veľmi dobre , hlavne v  druhom polčase v prvom sa mi ešte nie veľmi darilo.  V dnešnom zápase proti Petrovanom by som vyzdvihol hlavne výkon brankára, Jozef pozn. (STRAKA) toho pochytal dosť. Dnes zachytal výborne.

Jedenástka bola očividná, mal som to napriahnuté na volej a súper tam vložil nohu a tak mi za cenu faulu nedovolil zakončiť.

Tak so zranením to je momentálne tak že ma bolia obe kolená lebo pri prvom góle som sa zrazil s brankárom.

Prvá šanca?.. ak si na to spomeniem tak mi je aj trošku do smiechu v kabíne niekto spomínal že som druhý Halenár. Chcel som to zakončiť proti smeru brankára prečo to išlo tak hore tak to som sa divil aj ja...

Tréner vás po zápase v kabíne pochválil?

Cez prvý polčas ani veľmi nemal čo chváliť.. ale v druhej časti hry sa to zlepšilo aspoň podľa mňa.Po zápase pochválil a poďakoval...

-attila-

 

 

:)

STARŠÍ DORAST III.liga VsFZ 14.kolo

ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY - SPIŠSKÁ BELÁ 4:0 (2:0)

Naše góly: Kovaľ M.,Dužda Vl.,Ondík,Bella (11m).

Rozhodovali:Polomský-Laskovský,Štefanič

Domáci útočník Lukáš Bella: Myslím, že sme nastúpili v dobrom tempe a pomohol nám rýchly gól, ktorý padol už v prvej minúte. Ale po hernej stránke to bol podľa mňa náš najhorší zápas, lebo Spišská Belá hrala a my sme sa len bránili.  Lepší  sme boli dnes  iba v dôraze pred šestnástkou a  pomohlo nám aj to, že  sme si vytvorili šance a tie sme premenili na góly . Dali sme potom este ďalšie góly, z ktorých padol  jeden ešte v prvom polčase, dal  ho Matúš Kovaľ, ktorý spoza šestnástky trafil pekne pravý vinkeľ a toto bol aj najkrajší gól zápasu.

 V druhom polčase sme nastúpili v trochu nedôraznom tempe, ale aj tak sme zvýšili skóre. Najprv to bol Kristián Ondík na 3 :0 a potom  po faule na mňa som uzavrel gólový účet na 4 :0 z pokutového kopu. Myslím si, že keď budeme hrať tak ako dnes, tak so silnejšími súpermi dostaneme veľký výprask.

 

 

 

MLADŠÍ DORAST III.liga VsFZ 14.kolo

ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY - SPIŠSKÁ BELÁ 1:2 (0:0)

Domáci stopér Štefan Hriško:

Prvy polčas sme začalali aktívne, vcelku bola však prvá štyridsaťminútovka vyrovnaná. Mali sme aj jednu obrovskú šancu otvoriť skóre zápasu, ale Straka trestuhodne zahodila a tak bola remízka.

V druhej časti hry sme sa ujali vedenia, keď  po krásnej prihrávke Dobrovoľského skóroval Varga. Od toho gólu hostia prebrali iniciatívu aj keď si žiadnu vyloženú príležitosť nevypracovali mali viac z hry. Vyrovnávajúci gól nám však  strelili po faule na nášho obrancu a rozhodujúci druhý padol z postavenia mimo hry, čo potvrdili aj diváci stojaci na úrovni strelca nielen domáci, ale aj hosťujúci. Výkon hlavného rozhodcu Laskovského bol veľmi čudný čo si všimli aj diváci zo Spišskej Belej, ako keby bol mimo, sám so sebou sa rozprával, provokoval našich hráčov a okrem toho  po zápase vynadal vulgárne Dobrovoľskému.

Náš gól:Varga

Rozhodovali:Laskovský-Polomský,Štefanič

.Attila Mikloško-


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/