Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PRVOSTUPŇOVÉ ODVOLANIE

13.09.2014 07:57

DK VsFZ zamieta žiadosť FK Šarišské Michaľany +10€, žiadosť nespĺňa atribúty prvostupňového odvolania

Disciplinárna komisia VsFZ
Attila Mikloško 23.08.2014 08:42
Attila Mikloško (1317939) 23.08.2014 00:00
OŠFK Šarišské Michaľany (Slovensko) 27.08.2014 15:44
  27.08.2014 15:44
Dobrý deň, chcel by som reagovať na uznesenie z US 07 zo dňa 21.08.2014 Formulácia: DK VsFZ trestá finančnou pokutou trénera FK Šarišské Michaľany p.Puháka Ľubomíra sumou 150€+10€ za NS v stretnutí Gerlachov-Šarišské Michaľany čl.48/1b, 48/2a DP. Chcel by som sa aj v mene trénera p.Puháka ospravedlniť rozhodcom a delegátovi stretnutia v Gerlachove, ja som na stretnutí prítomný nebol, žiadam disciplinárnu komisiu VsFZ po porade s predsedom klubu p. Petrom Dugasom o zmenu finančného trestu pre trénera dospelých p.Puháka, na trest zákazu výkonu činnosti trénera, s pozdravom Attila Mikloško tajomník klubu Vyriešen

Podanie na komisiu

Disciplinárna komisia VsFZ
Attila Mikloško 30.08.2014 13:46
Attila Mikloško (1317939) 30.08.2014 00:00
OŠFK Šarišské Michaľany (Slovensko) 04.09.2014 11:41
  04.09.2014 11:41
Dobrý deň, poprosil by som o vysvetlenie čo v sebe zahrňa formulácia uvedená v Úradnej správe VsFZ č.8, zo dňa 28.08.2014 DK VsFZ berie na vedomie list od FK Šarišské Michaľany bez ďalších disciplinárnych opatrení. V poslednom podaní na som DK žiadal o zmenu finančného trestu 150€ pre nášho trénera Ľubomíra Puháka, na trest zákazu výkonu funkcie trénera počas majstrovského futbalového zápasu. Tréner Ľubomír Puhák na základe toho že je, alebo bol v disciplinárnom konaní po porade s delegátom stretnutia nesedel na lavičke už počas jedného majstrovského futbalového stretnutia a to v nedeľu 24.08.2014, v 3.kole V.ligy Šarišskej, Šarišské Michaľany-Záhradné. Z uvedeného textu že beriete na vedomie náš list nie je jasné, či zostáva v platnosti už predtým udelená finančná pokuta, alebo či finančný trest si náš tréner odsedel už v tomto zápase, alebo či mu bude trest zákazu činnosti ešte zmenený na zákaz činnosti v nasledujúcich stretnutiach, s pozdravom Attila Mikloško tajomník klubu Vyriešený

Podanie na komisiu

Disciplinárna komisia VsFZ
Attila Mikloško 08.09.2014 18:34
Attila Mikloško (1317939) 08.09.2014 00:00
OŠFK Šarišské Michaľany (Slovensko) 10.09.2014 11:58
  10.09.2014 11:58
Dobrý deň, v poslednom podaní na DK som žiadal o zmenu finančného trestu 150€ pre nášho trénera Ľubomíra Puháka, na trest zákazu výkonu funkcie trénera počas majstrovských futbalových zápasov. Tréner Ľubomír Puhák na základe toho že je, alebo bol v disciplinárnom konaní nesedel na lavičke v dvoch majstrovských futbalových stretnutiach. Dňa 24.08.2014, v 3.kole V.ligy Šarišskej, Šarišské Michaľany - Záhradné a dňa 31.08.2014 v 4.kole V.ligy Šarišskej Beloveža - Šarišské Michaľany. Napriek žiadosti mu bol finančný trest 150€ na základe úradnej správy č.9/2014 zo dňa 05.09.2014 udelený. K udeleniu finančnej pokuty namiesto zákazu činnosti došlo vraj na základe telefonickej žiadosť osoby, ktorá vraj zastupovala v telefonáte náš klub. Tréner žiada o predvolanie na DK, s pozdravom, Attila Mikloško tajomník klubu Vyriešený
Považujem za neštandardné aby sa riešilo podanie na komisiu za náš klub nejakou neznámou osobou a ešte absolútne mimo stanovených noriem a to telefonicky. Oznamujem DK, že právoplatným štatutárom klubu som iba ja Attila Mikloško a predseda klubu Peter Dugas. Oznamujem DK, že ani ja ani p.Dugas sme o zmenu trestu zákazu činnosti na trest finančný pre nášho trénera pred mojím prvým podaním telefonicky ani inou formou absolútne nikdy nežiadali. V mojich podaniach prostredníctvom systému ISSF som vždy žiadal o zmenu fnančného trestu pre trénera na trest zákazu činnosti. Podľa platných pravidiel a noriem, môže o takúto zmenu žiadať podaním prostredníctvom systému ISSF iba jeden zo štatutárov klubu. Preto opätovne žiadam o zmenu finančného trestu na trest zákazu činnosti, okrem toho žiadam o oznámenie kto v mene nášho klubu vystupoval v telefonickom hovore a žiadal o zmenu trestu pre nášho trénera, veľmi by ma to zaujímalo.

Najnovšia úradná správa VsFZ č.10 zo dňa 10.10.2014.

Jediná odpoved, disciplinárnej komisie VsFZ, na moje  tri podania:

Disciplinárna komisia VsFZ zamieta žiadosť FK Šarišské Michaľany +10€, žiadosť nespĺňa atribúty prvostupňového odvolania.

V čom moja žiadosť nesplňa atribúty a aké atribúty nesplňa ??? akého prvostupňového odvolania??? kde je uvedené čo je to prvostupňové odvolanie??? kde je vzor,  manuál na  uvádzanie atribútov prvostupňového odvolania???

Po mojich troch obšírnych, verím že pre každého jasne a zreteľne  zrozumiteľných podaniach mi DK VSFZ odpovie jednou vetou ??? a ešte ma obdarila pokutou 10€ ??? to je akože čo??? to čo má znamenať???

Človek čaká mesiac na rozhodnutie a teraz po tomto oficiálnom vyjadrení  DK VSFZ môžem donekonečna uvažovať aké atribúty som nesplnil a čo je prvostupňové odvolanie...namiesto toho aby zmenili trest z finančného postihu na zákaz štartu a HLAVNE mi oznámili kto si dovolil v mene nášho klubu (štatutárom klubu som iba ja a Peter Dugas a podnety na komisie VsFZ sa zasielajú výhradne v systéme ISSF) dokonca abolútne neštandardnou, protiprávnou telefonickou formou vybavil trénerovi zmenu trestu, to je nonsence toto už...

pripravil: Attila Mikloško


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/