Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PREDSTAVUJEM - MATÚŠ "KOČO" KOČÍK

16.08.2011 15:04

Odkiaľ pochádzaš Matúš, kde v súčasnosti žiješ, kto ťa priviedol futbalu, aké mužstvá si prešiel, kto ťa trénoval, s kým si hrával?

Som rodák z Prešova a od narodenia v Prešove žijem. K futbalu ma priviedol môj otec. Začínal som na Solivare, kde môj otec trénoval mladších žiakov „B“. Z „béčka“ som prešiel k „áčku“ mladším žiakom, kde ma trénoval p. Gojdič a neskôr p. Pospíšil. Pri mladšom doraste ma trénoval Ondrej Mrúz a neskôr. Keď sa bývalý Slovan, či Joma Solivar premenoval na FC Ozex Solivar, ma trénoval aj Jozef Kostelník. Ako šestnásťročný som so svojimi spoluhráčmi, s ktorými som prešiel všetky mládežnícke kategórie, hral aj za seniorov FC Ozex Solivar.

Postúpili sme z I. triedy a hneď o rok na to sme vyhrali aj V. ligu. Po jednej sezóne v IV. lige náš klub zrušili. Tam som spoznal aj nášho trénera P. Vybírala, ktorý bol mojim spoluhráčom, ako aj už bývalého hráča OŠFK J. Dica. Z terajšieho „michalianskeho“ mužstva seniorov so mnou od žiakov hrávali Marian Hurný a Mário Greš, neskôr aj Jozef Straka. Po zrušení solivarského futbalu som rok býval v Košiciach kvôli štúdiu a futbalu som sa už tak nevenoval. Prostredníctvom môjho otca ma kontaktoval p. Bača z Nemcoviec tak som začal som hrávať I. triedu. Tam ma trénoval p. Tkáč a neskôr terajší tréner TJ Nemcoviec p. Zusko,

 

Ako sa ti páči v Michaľanoch aký je kolektív s kým si najlepšie rozumieš, sedí Ti post na ktorom hrávaš?

V tejto sezóne obliekam dres Šarišských Michalian. Cítim sa tu veľmi dobre, hoci výsledky ma až tak netešia. S kolektívom nemám žiadny problém a doteraz sa v podstate ešte len spoznávame a zohrávame sa. Verím , že to bude už len lepšie a lepšie. Dúfam, že sa čoskoro dá „dokopy“ aj náš tréner a bude nastupovať na zápasy , pretože s ním sa mi hrá veľmi dobre. Samozrejme sú to najmä jeho skúsenosti, z ktorých náš mladý tím môže iba získať,

 

Ako vnímaš prvé dva zápasy proti Pečovskej Novej Vsi a Dubovici, ako sa ti hralo, ako si bol spokojný sám so sebou?

Prvé dva zápasy som za Michaľany odohral na poste krajného záložníka. Či to je ľavá alebo pravá strana mi je úplne jedno, myslím si že to nie je dôležité. Tento post mi veľmi sedí, len som ešte nebol poriadne zohraný s tímom. Úvodné dva zápasy sa mi hralo veľmi dobre, hoci výkon nebol taký, aký chcem podávať. Škoda, že sme v Dubovici neuhrali viac, ale nakoniec som sa zmieril aj s tým, že sme mali 4 body z dvoch zápasov vonku,

 

Nemcovce bránili jedenásti bola naša taktika správna, aj keď sme sa ťažko presadzovali viackrát sme ich prečíslili ,no nedali sme góly a vypomstilo sa, jednogólové vedenie sme neubránili mali sme šance, ktoré sme nepremenili, veľká škoda,

S Nemcovcami to už bolo o niečo horšie, premiéra na domácej pôde mala byť jednoznačne v náš prospech. Veľmi ma to mrzí a najmä druhý polčas, kedy som dokopy mal na nohe loptu asi 4-5 krát, čo si myslím, že je žalostne málo. Cely čas sa hralo po pravej strane. Podotýkam, že ja som bol na ľavej. Veľakrát sa to zhustilo pri čiare a stačilo, len cez obranu postupne preniesť hru. Samozrejme nie každý zápas je ideálny a hra sa neodvíjala podľa  našich predstáv. Je to veľmi zlé, že sme prehrali, dokonca sme podali veľmi slabý výkon. Nehrali sme to, čo sme si povedali, resp. ako taktiku nám naordinoval tréner,

 

Myslíš si, že Ďuro Veterný mohol faulovať Frantu pred šestnástkou?

Najhorší momentom stretnutia, bol faul po ktorom nasledoval pokutový kop. Bola to posledná minúta nadstaveného času. Škoda, že sme to neuhrali, možno, že Ďuri mohol faulovať skôr mimo šestnástky. Nemyslím si však, že je to len jeho chyba, mali sme skôr pristupovať k hráčom, skôr odobrať loptu, alebo prerušiť hru a k faulu by ani nedošlo. No je to už za nami a teraz nemá zmysel plakať nad rozliatym mliekom,

 

Čo Vám povedal tréner po zápase?

Na ďalšom tréningu nám určite tréner určite veľa veci vytkne, keďže po zápase sme ani poriadne v šatni nekomunikovali,

 

Už ste mali poradu pred Hermanovcami ako na nich, oni majú tie svoje špacialne autové “štandardtky“,

Teraz nás čaká ďalší bojovný súper, ktorý doma na svojom malom ihrisku je veľmi silný. Každá lopta, ktorá sa dostane na našu polovicu bude nebezpečná a najmä zahrávané auty, ktoré sú na takom malom ihrisku oveľa horšie ako rohy, či štandardné situácie. Lopta prepadne a môže sa hocijako poodrážať do bránky. Keďže sme doma stratili body, musíme ich teraz priviesť. Treba nám vyhrávať, ale najmä treba zlepšiť našu hru a podávať na ihrisku čo najlepšie výkony.


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/