Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PREDSTAVUJEM - Marián "Majo" HURNÝ

26.08.2011 00:01

Predstavujem - záložník Marián "Majo" HURNÝ

 

Futbal som začal hrať ako sedemročný rokoch za vtedajší  klub Esofia Prešov, kde svoju kariéru začínal aj Peter Katona. Hrali sme okresnú súťaž, domáce zápasy sme hrali v Petrovanoch. Klub fungoval asi tri roky. Hral som tam aj so svojim starším bratom, k futbalu som sa v podstate priviedol sám, pretože ma to veľmi lákalo.

Neskôr som hral  za mladších žiakov Veľký Šariš. Hrali sme  II .ligu. Trénoval ma tam Sergej Gojdič a Miroslav Pospíšil, ktorí ma po sezóne priviedli na Solivar. Tam som odohral pod ich vedením dva roky. Potom som prešiel k dorastu, kde ma trénoval Ondrej Mrúz. Jednu sezónu som hosťoval v Ličartovciach. Keď som sa vrátil tréner Kostelník ma zobral rovno k seniorskému mužstvu. Hral som vtedy s Petom Vybíralom, Janom Dicom, Jožkom Strakom, Matušom Kočikom, Máriom Grešom, Stanom Klimkom. Po rozpade klubu som zakotvil v Ľuboticiach na pol sezóny, neskôr som hral aj v Nižnej Šebastovej, kde ma trénoval R. Gábor, s ktorým sme po rozpade „šebešského“ futbalu odišli do Kračúnoviec.

Momentálne som v Šarišských Michaľanoch. Konečne cítim zmenu oproti predchádzajúcim klubom, pretože je to mužstvo ktoré ide na postup, čo ma tu vlastne prilákalo. Cítim sa tu dobre, avšak moje výkonu sú na oveľa nižšej úrovni ako by mali byť, ale verím že sa to už v najbližšom zápase s Demjatou  napraví. Škoda stratených bodov zo začiatku sezóny, nehráme vôbec nato čo máme, sme nejakí zviazaní, akoby sme si neverili, ale ja verím že sa to už teraz otočí a proti Demjate ukážeme, kto postúpi tento rok. O Demjate veľa toho neviem, poznám akurát Dana Halkoviča, je to rýchly útočník a dal by nohu aj do zveráka keby to bolo nutné. Musíme hrať aj my takýmto spôsobom, iba tak v nedeľu uspejeme.


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/