Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PREDSTAVUJEM - LUKÁŠ BELLA - ÚTOČNÍK STARŠIEHO DORASTU

19.09.2011 19:00

III. liga starší dorast

Starší dorastenci OŠFK Šarišské Michaľany odohrali v nedeľu zápas proti silnému súperovi Moldave, v ktorom nás príjemne prekvapili a zvíťazili 5:3, keď po piatich minútach v druhom dejstve bolo na ukazovateli skóre už stav 5:1.

Vo veľmi dobre svetle sa vo svojom premiérovom zápase predstavil útočník, ktorý je u nás na hosťovaní  z Ľubotíc, Lukáš Bella, rodák z Prešova. Hneď v prvom svojom zápase v našom drese rozvlnil sieť súperovej bránky, položil som mu niekoľko otázok,

 

Lukáš, kde si začínal svoju futbalovú kariéru?

"Moje prvé futbalové kroky som absolvoval v klube OZEX Solivar, kde ma trénovali tréneri Kostelník, Kravec, Lacko.

Po zániku futbalu na Solivare som  hral za Ľubotice, opäť pod vedením trénera Lacka. Počas svojho pôsobenia v Ľubotiaciach som absolvoval krátku skúšku v 1.FC Tatran Prešov, kde ma trénovali tréneri Procházka a Klobušovský. Kluby sa však nedohodli na hosťovaní ani na prestupe, preto som sa vrátil späť do Sokoľa Ľubotice. No nebolo to šťastné rozhodnutie, lebo som si za krátko zranil chrbticu, mal so zlomené stavce.

Postupne som sa však dával dokopy, začal som trénovať a pomaličky som sa dostával do formy. Trošku som sa však nepohodol s trénerom, takže som odišiel na hosťovanie do Nemcoviec. Tam som však hral veľmi málo, lebo som bol ešte veľmi mladý.

V podstate som mohol hrať ešte dva roky za dorast, ale hral som už za seniorov. Po uplynutí hosťovania som sa opäť vrátil do Ľubotíc, kde už bol iný tréner. Trénoval som absolvoval s mužstvom letnú prípravu a keď začali súťažné zápasy, hral som tak v každom asi 20 minút a následne som sa ocitol až na tribúne, ale aj tak som sa vždy tréningového procesu zúčastňoval a čakal na svoje šancu.

Prišla ponuka zo Šarišských Michalian, kde dorastenci postúpili do III.ligy, tak som neváhal a prišiel som na hosťovanie".

Ako sa Ti hralo s „michalianskymi“ dorastencami, s kým si si na ihrisku najlepšie, rozumel, ako hodnotíš kvalitu“ michalianskeho“ kádra?

"Pred zápasom som bol na dvoch tréningoch, takže všetkých ani po mene nepoznám, ale sú to dobrí hráči. Veľmi dobré lopty mi dával ľavý záložník, taký vysoký, pozn.(Janko Pajdák). Aj so spoluhráčom v útoku som si výborne futbalovo rozumel, pozn.(Rasťo Švec). Chybičkou krásy bolo iba to, že celé mužstvo počas zápasu málo komunikuje, na ihrisku je dosť ticho... Bol to pribižne po roku prvý zápas v ktorom som odohral celých deväťdesiat minút, ale myslím, že sa mi vydaril v celku dobre no nabudúce to bude ešte lepšie. Všetci v kolektíve máme čo zlepšovať a bol by som rád, keby sme spoločne kráčali od víťazstva k víťazstvu. Chcel by som poďakovať aj brankárovi, pozn. (Janko Šidík), ktorý nás mnohokrát v tomto zápase podržal".

Si ročník 1993 takže už dlho za dorast nebudeš môcť hrať, seniori Šarišských Michalian majú vysoké ambície, ak by ťa oslovil tréner seniorov uvažoval by si o tom, aby si u nás ostal?

"Áno ak by ma tréner oslovil a bude mať o mňa záujem, veľmi rád by som s ním spolupracoval, takže rád by som v Šarišských Michaľanoch ostal aj pri seniorskom výbere".

Ako Ťa v Šarišských Michaľanoch prijali...funkcionári, tréneri, hráči, diváci?

"Všetci ma prijali veľmi pekne od vedenia až po hráčov, veľmi sa mi páči, koľko u Vás chodí divákov na zápasy dorastu, skoro plná tribúna to je pekný pohľad".

Hral si proti Moldave ako keby si už dávno obliekal "michaliansky" dres a bol to veľmi dobrý výkon...

"Ďakujem za pochvalu, beriem ju, no ja stále hodnotím svoj výkon sám a cítim, kedy mi to vyšlo a kedy nie...Urobil som počas zápasu aj chyby, boli situácie, ktoré som mohol riešiť celkom inak, ale vyhrať proti Moldave tak to je super...V sobotu nás preverí ďalší silný súper,  cestujeme do Sniny. Aj tam sa budem sa snažiť pomôcť mužstvu a verím, že ukážem ešte viac ako teraz v nedeľu, takže ideme si tam po tri body".


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/