Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PREDSTAVUJEM - Jozef STRAKA, brankár OŠFK Šarišské Michaľany

20.08.2011 10:01

PREDSTAVUJEM -

Jozef Straka, alias "Joseph Casillas Magpie"

je od tejto sezóny brankárom OŠFK Šarišské Michaľany. S futbalom začínal v klube OZEX Solivar. V tomto klube prešiel aj ďalšími mládežníckymi kategóriami, čiže mladším aj starším dorastom a dostal sa až do nominácie seniorského mužstva. Po odhlásení klubu z futbalových súťaží, prešiel do klubu TJ Sokol Ľubotice, v tomto pôsobisku sa nepresadil, preto prestúpil do Nižnej Šebastovej. Tam sa mu podarilo po pol sezóne dostať do základnej zostavy, ale aj v "sebeši" následne došlo k zrušeniu klubu. Naposledy pôsobil v mužstve TJ Pivovar Veľký Šariš, kde za minulý ročník odchytal 10 zápasov. "Keď ma oslovil pán tréner Vybíral, vôbec som neváhal a som rád, že som v Šarišských Michaľanoch, kde sa budem snažiť pomôcť tomuto ambicióznemu mužstvu k postupu".

Niekoľko slov mi Jozef povedal aj k zápasu s Nemcovcami:

Ako si sa cítil pred prvým zápasom na domácej pôde, ako sa Ti chytá za michalianskou obranou?
"Pred svojim premiérovým zápasom v domácom prostredí som bol trošku „nesvoj“, chcel som samozrejme, aby sme proti Nemcovciam vyhrali. Veľmi by ma to bolo potešilo, no naša obranná formácia nepôsobila v tomto zápase až tak presvedčivo. Môžem však povedať, že chlapci v obrane su dobrí futbalisti, ale na druhej strane sa málo vysúvaju dopredu, mali by viac pomáhať „krídelníkom“ a viac chodiť do tandemov, tak ako to trénujeme a ako to aj od nich vyžaduje tréner.

Škoda tej remízy, myslíš, že sa dal nešťastný moment v nadstavenom čase riešiť inak, ako si pripravený na "hermanovské autové ihrisko"?

O remíze po našich nepremenených šanciach, rozhodol moment v nadstavenom čase, možno mohol Veterný Frantu faulovať už pred šestnástkou, alebo ho aj nechať prejsť ešte ďalej k bránke, ja som mu vykrýval uhol a potom by som bol akciu prerušil vybehnutím na neho. Všetci sme chceli vyhrať, no nepodarilo sa. Som však na každý zápas pripravený, rovnako tak aj na „hermanovské auty“.


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/