Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

OD RAŽŇAN K JANOVU S TRÉNEROM SENIOROV PETROM VYBÍRALOM

15.09.2011 10:16

Videl som v Ražňanoch takzvaný „hlúpy“ zápas, po hrubých chybách v obrane a brankára, sme prišli o dva body. Ako sme mohli vyhrať tak sme mohli aj prehrať.

Ja nemám rád tento bez urážky, „dedinský“, alebo“ írsky“ nakopávaný futbal, páči sa mi futbal, ktorá hráme my, ale vyzerá to tak, že mi proti tomuto "prvotriednemu futbalu" nevieme hrať, možno keby neboli tie hrúbky v obrane a u brankára tak by sme snáď aj vyhrali, ale akosi tam chýbala ta vôľa, oduševnenosť, ktorou domáci priam oplývali  možno až nadmieru. Chýbajú aj skúsenosti u niektorých hráčov, Michal Marcinko to v závere oživil, ale nepadlo to tam. Naši hráči nemajú tkzv."červené oči". Ražňany sa na nás poriadne „vyhecovali“ a zaskočili nielen mňa však.

Nerád komentujem tento zápas najradšej by som na neho čo najskôr zabudol, čiže v štvrtok Janov vo Finticiach podobne kvalitný trávnik ako v Haniske, Janov dobre začal, potom prepadol, teraz opäť vyhral, verím, že si ich na kvalitnom trávniku rozoberieme ako Hanisku a dáme im to.

Presne si to vystihol, hrúbky v obrane a u brankára, väčšia vôľa po víťazstve a „vyhecovanie“. Aj keď som pred zápasom hovoril že je to derby, že to bude veľmi ťažký zápas, že Ražňany budú iba nakopávať lopty a bude to o súbojoch a nech zabudnú na to, že vyhráme zasa s päťgólovým rozdielom, ako nám každý  podsúval. No nevzali sme si z toho vôbec nič. Ja som túto prehru, lebo to považujem za prehru, nestrávil ešte teraz. Nedokážem pochopiť že odohráme dva zápasy s výborným nasadením a potom príde ďalší, ktorý  iba odchodíme.

Hernú kvalitu určite máme na to aby sme s Janovom vyhrali a to na akomkoľvek trávniku, ale bez toho, že by každý hráč na trávniku nechal všetko, neporazíme ani starých pánov z Hornej -Dolnej.


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/