Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

BRANKÁR HERMANOVIEC GABRIEL TACHE komentoval zápas HERMANOVCE - ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY

22.08.2011 16:33

V Hermanovciach je na hosťovaní z Ľubotíc, kde v minulej sezóne odchytal iba dva zápasy, preto sa rozhodol zmeniť dres.

"Myslím si, že v prvom polčase sme boli lepším mužstvom ako Michaľany. V druhom polčase to bolo už viac vyrovnané. Keď sme prehrávali 2:1 priznám sa,  neveril som že otočíme stav stretnutia na 3:2, ale našťastie sa nám to podarilo a získali sme tri body. Od Šarišských Michalian som čakal viac, väčší tlak na našu bránu a viac kombinácii.

Za stavu 1:2 som už myslel, že to udržíte, že si budete viac prihrávať, kontrolovať hru, možno keby bolo väčšie ihrisko tak by sa Vám aj darilo, bolo treba dať loptu viac na zem a spresniť prihrávky, lebo nebolo veľa priestoru na kombinácie v strede, ale pár narážačiek Vám vyšlo a mali sme s tým veľké problémy. Treba Vám hlavne doma vyhrávať a vonku nejaké bodíky získavať a bude to dobré. Máte aj pekný areál, ihrisko aj všetko okolo toho, tak je Vám škoda hrať stále 1.triedu.

Zaujímavá situácia nastala, keď ma skúšal od polovica ihriska prelobovať Vybíral.  Keby bol trafil tak je gól, ale ja som tak naučený z Ľubotíc,  že mám vybiehať, aby som stihol súperom nakopávané lopty  A ako mi povedal tréner Marek Petruš, ktorý ma trénoval v Ľuboticiach, keď mi dá niekto gól z polovičky ihriska tak mu môžem iba zatlieskať, ale vraj  od tej od IV. ligy  nižšie už veľa takých hráčov nie je, ale na Vybírala som úplne zabudol,  našťastie nedal. Poznám aj štyroch hráčov z Vášho mužstva, brankára Jožka Straku, Maja Hurného, Matúša Kočíika a Maja Greša.

Tak nech sa  Michaľanom darí aby už postúpili do V .ligy.  Je však potrebné aby ste ešte trošku zlepšili hru, lebo včera to nebolo z Vašej strany až tak veľmi dobré".


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/