Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

20.KOLO-III.LIGA VSFZ-STARSI,MLADSI DORAST OSFK SARISSKE MICHALANY

07.05.2012 16:13

STARSI DORAST

MOLDAVA NAD BODVOU-SARISSKE MICHALANY 4:0

Naša zostava: Stvartak-Lukáč,Zošš,Krescanko(Kovaľ J.),Andraško- Pytlík,Kovaľ M.,Prokop,Pajdiak(Vavrek)-Stofaník F.,Bella
 
Zápasy mi okomentoval Jakub Kovaľ:
                        Jakub Kovaľ
 
Chlapci z Moldavy boli futbalovejší ako my vedeli o sebe, kedže trénujú spolu stále,vedeli si prihrať vedeli podržať loptu opäť to bol zápas keď sme sa museli brániť skoro počas celého zápasu, kedže sme vpredu nepodržali loptu.
Veľmi som bol sám zo zo seba sklamaný, lebo mi nevyšiel prvý polčas, ani Zoššovi, ako mi povedal cez prestávku a ani Andraškovi nevyšiel zápas, čo chlapci z moldavy vycítili a dosť útočili po pravej strane. Na rad sme však prišli aj my, no naše samostatné nájazdy (Bella, Stofaník) ostali nevyužité
a futbal sa hrá na góly súper ich dal a dal štyri a my ani jeden..tak sme dá sa povedať zaslužene prehrali.
Dalším mínusom je že môj brat Matúš mal problémy zdravotné a musel dohrať zápas, aby mohol mladší dorast nastúpiť s 11 hráčmi.
Druhý polčas sme aj starší hrali lepšie v obrane aj ja aj Zošš aj Lukáč..ale nakoniec sme aj tak dostali  dalšie dva goly.
 MLADSI DORAST
MOLDAVA NAD BODVOU-SARISSKE MICHALANY 15:0
 
Jasná celozápasová prevaha domácich ktorí si robila doslova čo chceli,na čo poukazuje aj výsledok 15:0
Dúfam že chlapci sa poučili a niečo si z tohto pre nich veľmi zlého zápasu zobrali a neubralo im to chuť hrať futbal.Dúfam, že dorast dohrá tento boj sám so sebou a s mužstvami v III. lige so cťou.
 
-attila-

 

 

 


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/