Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

ČÍTANIE NA DLHÉ ZIMNÉ VEČERY - ĽUBOMÍR KOČÍK ml.

15.12.2013 18:16

Ľubomír Kočík má 22 rokov je slobodný, meria 175 cm a váži 75 kg.

Ako si sa dostal k futbalu a kto ťa k nemu priviedol,

Futbal hrám asi od kedy viem chodiť a samozrejme že ma k nemu priviedol otec. 

Nelákal ťa v mladšom veku aj nejaký iný šport,

Jasné že áno, v lete bol na programe futbal a v zime hokej.

Aká bola tvoja futbalová kariéra, čo si si zo svojej futbalovej praxe do súčasnosti priniesol, ktorý tréner mal na teba najväčší vplyv,

Začínal som v TJ Slovan Solivar kde som hral postupne od prípravky cez mladších a starších žiakov. Jednu sezónu som bol na hosťovaní v FC Tatran Prešov v kategórii U15 po sezóne som sa vrátil naspäť do už premenovaného FC Ozex Solivar k mladším dorastencom po niekoľkých zápasoch som išiel k starším dorastencom a onedlho som hral aj za A-čko ako mladší dorastenec. Po rozpadnutí klubu som prestúpil do 1. FC Tatran Prešov kde som hral za U-18 a U-19. Po ukončení mládežnického veku som išiel na dve sezóny do MFK Spišské Podhradie a nakoniec som zakotvil v OŠFK Šarišské Michaľany. Najväčší vplyv mal na mňa asi môj otec, ktorý ma aj trénoval na Solivare pri mladších žiakov.

Obliekaš dres s číslom 8, prečo práve toto číslo,

Ani neviem ako som sa k osmičke dostal, ale je mi jedno aké mám číslo.

Ako si zapadol do nášho tímu,

Myslím si že som zapadol celkom dobre, veľa hráčov som aj poznal z predchádzajúcich klubov. 

Ktorý post Ti najviac sedí,

Od mala hrám klasického útočníka. No v Michaľanoch som väčšinov hral stredného záložníka. Najviac mi sedí útočník ale v podstate zahram všade.

Koho by si vybral za najlepšieho hráča tímu,

Nedá sa vybrať jeden hráč.

Ako by si zhodnotil jeseň z pohľadu Tvojej výkonnosti,

Netrúfam si hodnotiť sám seba.

Ktorý zo súperov, hráč súpera, ťa najviac potrápil, 

Myslím si že žiaden súper nás nepotrapil skôr by som povedal že sme sa my sami potrápili. Ale keď už mám povedať tak Gerlachov sa mi celkom páčil svojou organizovanosťou.

Aký si spokojný s jesennou bilanciou tímu,

Pritom aký máme tým druhé miesto je pre nás určite nepostačujúce. A hlavne s domácimi prehrami nie som spokojný.

Ktorý zápas v tvojej futbalovej kariére ti najviac utkvel v pamäti, kuriózna príhoda, veselá, smutná,

Jednoznačne môj úplne prvý súťažný zápas. Za solivarských mladších žiakov kde ma trénoval môj otec. Hrali sme na Safi a tréner - môj otec ma nedal hrať. Po zápase som sa rozplakal a chcel skončiť s futbalom a samozrejme s otcom som sa nerozprával asi dva dni. Ale teraz to všetko berieme s humorom.

Ktorý z tvojich gólov považuješ za najkrajší, najkurióznejší, najdôležitejší,

Pri tých všetkých góloch ani neviem ktorý vybrať. Ale spomínam si na jeden zápas za MFK Spišské Podhradie hrali sme vo Vysokých Tatrách obidve mužstvá sme hrali o záchranu prehrávali sme 2:0 asi 5 minút pred koncom som znížil na 2:1 a v poslednej minúte som vyrovnal na 2:2. Takže si asi viete predstaviť aké oslavy nasledoval.

V čom je Záhradné lepšie ako my, alebo horšie, čo nám chýbalo k tomu aby sme boli prvý,

Určite nie sú lepší ako my. Nám hlavne chýbala vyrovnanosť výkonov v zápasoch.

Mal si vo futbale vážnejšie zranenie, ked si si už myslel, že s futbalom končíš,

Nejaké menšie zranenia boli ale chvalabohu nič vážne.

Kto je tvojim futbalovým vzorom, komu si sa chcel v tvojich futbalových začiatkoch najviac podobať,

Od mala som obdivoval Ronalda – Ronaldo Luis Nazário De Lima a jeho čuch na góly.

Koho považuješ za najlepšieho futbalistu sveta súčasnosti, minulosti,

Súčasnosti Messi a minulosti Zinedine Zidane.

Čo všetko by si chcel ešte vo futbale dosiahnuť, máš nejaký nesplnený futbalový sen, čo by si vo svojej výkonnosti chcel zlepšiť,

S Michaľanami postúpiť čo najvyššie.

Poznáš recept nato ako byť vo futbale najviac úspešný,

Tvrdá drina.

Ktorá svetová futbalová liga ti najviac imponuje,

Páči sa mi Anglická liga.

Aký štýl hudby preferuješ, ovládaš hudobný nástroj,

Štýl nepreferujem žiadny všetko dobré si rad popočúvam.

Ako najradšej tráviš svoj voľný čas,

S mojou priateľkou.

Máš priateľku, ako sa volá, navštevovala naše zápasy,

Mám, volá sa Veronika a navštevuje naše zápasy pravidelne, musí.

Na akom jedle si najviac pochutíš,

Jednoznačne bryndzové halušky, tie by som jedol celý deň.

Pričom dokážeš najlepšie vypnúť po namáhavom tréningu a zápase,

Pri dobrom filme s dobrým vínom.

Onedlho začne zimná príprava čo najmenej a najviac obľubuješ v tréningoch,

Najmenej obľubujem klasické zimné „behačky“ a najradšej mám prípravné zápasy na umelej tráve.

Aká je tvoja prezývka,

Kočo.

VŠETKY ROZHOVORY - TU

-attila-


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/