Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

ČÍTANIE NA DLHÉ ZIMNÉ VEČERY - JAKUB HARČÁR

21.12.2013 18:37

Pred začiatkom jesennej časti ročníka 2013/14 posilnil náš tím vekom mladý, ale už futbalovo skúsený odchovanec prešovského Tatrana Jakub Harčár.

Vek: 24

Stav: slobodný – priateľka

Výška :  178

Váha:  76 kg

Futbalové začiatky

K futbalu som sa dostal cez otca, ktorý ma pravidelne brával na svoje zápasy.

Hrávam od malička, prvá registrácia bola myslím v siedmych rokoch.

Iné športy

Vyskúšal som všetky športy ale najviac ma zaujal futbal asi preto že aj môj otec ho hrával.

Futbalová kariéra

Moja futbalová kariéra bola dá sa povedať celkom pestrá

- prípravka Tatran Prešov, TJ Sokol  Janov, FC Ozex Solivar, Steel Trans Ličartovce, MFK Slovan Giraltovce, Prešov juniorka, MFK Dolný  Kubín, FC Lokomotíva Košice, Vysoké Tatry, Holice (Česká republika), FK Prešov – futsal,  Šarišské  Michaľany.

Futbalový život

Futbal mi dal strašne veľa známosti a nezabudnuteľne chvíle na ihrisku ale aj mimo neho.

Tréneri

Najväčší vplyv na mňa mal Jozef Kostelnik ktorý ma trénoval najprv na Solivare neskôr Prešove juniorke.

Číslo dresu

Obliekam dres s číslom 3. Nepripisujem tomu žiaden význam.

Príchod k nám

Myslím si že som zapadol celkom v pohode ale to musia posúdiť spoluhráči možno nie každému sedí moja povaha .

Post

V podstate mi nerobí problém zaskočiť hoci kde ale asi najlepšie sa cítim na kraji obrany. 

Naši tréneri

Tréneri pracovali hlavne na útočných akciách po stranách a prízvukovali disciplínu na ihrisku.

Naši hráči

V mužstve mame hráčov ktorí sú veľmi šikovní ale najviac sa mi páči herný prejav  Michala Baku  a Domina Haničaka. 

Cieľ

Z môjho pohľadu bola jeseň neúspešná keď že sme neskončili prvý v tabuľke. Určite máme čo zlepšovať hlavne v zakončení.  Hodnotenie mojej výkonnosti nechám na trénerov. 

Súperi

Nemyslím si, že by nás niektorý super potrápil išlo len o to že sme stále hrali do uzavretej obrany a to bol pre nás v niektorých zápasoch problém.

Kámaráti

Najlepšie si rozumiem  s Mišom Dubeckým, Dominom Haničakom a Petrom Uhrinom.

Futbalové zážitky

Zápasov bolo veľa je ťažké vybrať len jeden pretože každý zápas ma svoje špecifiká.

Góly

V mojej kariére som nedal veľa gólov ale najčastejšie to boli góly z väčšej vzdialenosti.

Záhradné

Záhradné nie je lepšie ako my. Rozdiel bol si myslím len v premieňaní šancí na ktorých sme my vyhoreli často krát.

Zranenia

Zranenia som mal ale nikdy to nebolo niečo vážne. Možno raz keď som mal pomliaždenú obličku ale dostal som sa z toho. Tak že nebol dôvod končiť s futbalom.

Futbalový vzor

Môj futbalový vzor John Terry ale páčia sa mi futbalisti ako Frank Lampard, Ryan Giggs  všetko sú to srdciari mužstiev a to sa mi na nich páči.

Top futbalisti

Za najlepšieho futbalistu považujem Andrésa Iniestu a minulosti  Zinedine Zidane.

Futbalova budúcnosť

Vo futbale nemám nejaký vyložený cieľ momentálne povyhrávať čím viacej zápasov a postúpiť so Šariškými Michaľanami.

Rituál

Rituál pred zápasom – káva a vstupujem na ihrisko pravou nohou.

Vysnívaný klub

Som otvorený každej možnosti ale momentálne nemám vyslovene nejaký klub kde by som chcel isť v budúcnosti hrať.

Posily

V mužstve by som privítal záložníka a schopného útočníka ale to je otázka skôr pre vedenie a trénerov.

Ako sa zlepšovať

Recept na futbalistu: v prvom rade talent, chuť pracovať na sebe a zlepšovať sa.

Po skončení futbalovej kariéry

Po ukončení futbalovej kariéry by som chcel mať stabilnú prácu prípadne firmu.

Trénerstvo

Nejakú tu trénerskú cestu som pol roka už absolvoval v prvej triede keď som trénoval  mužov Janova. Tak že je tam ta nejaká maličká skúsenosť do budúcnosti ak by som sa rozhodol isť touto cestou.

Hudba

Hudobný štýl vyslovene nemám. Rad si vypočujem každý štýl hudby ak sa mi páči.

Hudobný nástroj

Hudobný nástroj neovládam žiadny.

Voľný čas

Voľný čas najradšej trávim pri kávičke s priateľkou, kamarátmi prípadne si pozriem nejaký film.

Priateľka

Priateľku mám volá sa Daniela a bola na jednom zápase myslím.

Jedlo

Najradšej mám pikantnú kuraciu pizzu alebo v poslednom čase sú to špagety.

Momentálne športy

Okrem futbalu ešte hrávam aktívne futsal  a sem tam v zimnom období je to hokej.

Relax

Po namáhavom tréningu najradšej vypnem pri pivku s kamarátmi alebo dobrom jedle.

Zimná príprava

Zimnú príprava nemusím ale keď už tak s mierou aby sa mi neznechutil futbal.

Prezývka

Prezývok je niekoľko ale najčastejšie ma oslovujú Kubo.

Vianoce

Zdravie pre rodinu a najbližších.

ROZHOVORY

-attila-


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/