Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

ČÍTANIE NA DLHÉ ZIMNÉ VEČERY - IVAN BEDNÁR

15.12.2013 11:27

Ivan Bednár, odchovanec Tatrana Prešov, pôsobil okrem tohto klubu aj Nižnej Šebastovej a najdlhšie v Giraltovciach. Do nášho tímu naskočil úspešne do už rozbehnutej jesennej sezóny a stal sa platným hráčom  výberu mužstva dospelých,

Futbalové začiatky

S futbalom som začal ako osemročný  na ihrisku vo vtedajšom úspešnom  solivarskom klube. Nikdy ma nelákal iný šport okrem futbalu,

Futbalová kariéra, terajšie pôsobisko, post, jeseň, 

S mojom doterajšou kariérou som spokojný aj napriek tomu, že som to nedotiahol do profesionálneho futbalu, ale zažil som pri ňom veľa pekných zážitkov hlavne v mládežnickych kategóriach. Už v doraste som nosieval dres s číslom 16 a držal som sa ho až do konca môjho pôsobenia v Giraltovciach. V Šarišských Michaľanoch bola 16 - ka obsadená, preto som zvolil 19 - ku. Myslím, že do mužstva som zapadol v pohode. Najlepšie sa cítim na kraji, či už v obrane alebo v stredovej formácii. Tréneri nám prízvukujú hlavne dôležitosť premieňania šancí, čo je však asi celoslovenský problém. Ak sa v zápase premenia hned prvé príležitosti, mužstvu sa potom hrá lepšie.  V našom kolektíve je viacero osobností, ktoré hrávali aj o štyri súťaže vyšsie a su lídrami na ihrisku aj v kabíne. Nakoľko som do mužstva prišiel  až po štvrtom kole, trvalo mi asi dva zápasy mi trvalo kým som sa dostal do optimálnej pohody a neskôr som už podával moje štandardné výkony. Ťažkým súperom bol Gerlachov, ktorý má dobrú obranu aj ked sme si vytvorili veľa šancí skončilo to 0:0. Keby sme mali o 3-4 body viac, mohli by sme byť spokojní. Veľa bodov sme stratili hlavne doma,

Úspechy, zážitky

Bolo to asi ešte v žiackej kategórii, ked sme vo finále turnaja v Rakúsku prehrali s Bayerom Leverkusen, až po penaltách. Pri mojej prvej sezóne v Giraltovciach v zápase so Sninou, ked som ako striedajúci hráč prišiel na ihrisko v 78. minúte a v 82. som rozhodol zápas gólom od postrannej čiary.

Záhradné

Nemyslim si že sú lepší, my máme lepšie mužstvo. Chyba nám pár bodov, ktoré sme stratili hlavne v zápasoch doma,

Zranenia

Vážne zranenie som chválabohu nemal,

Idoly

Ked som bol žiak, tak som obdivoval tureckého útočníka Hakana Sukura, teraz to je Španiel Andres Iniesta a samozrejme aj Leo Messi,

Čakanie na gól v Šarišských Michaľanoch

Gól som zatial ešte nestrelil, preto verím že má to ešte len čaká na jar aj ked ja nie som rodený strelec,

Hviezdy súčasnosti

Dnes je to bezpochyby Lionel Messi a v tesnom zavese za nim je Ronaldo. Z minulosti si spomínam na Zidana, Ronaldinha a brazílskeho Ronalda. Oblúbený klub Barcelona a španielska liga,

Futbalové ciele

Aj ked na profesionálny futbal už pravdepodobne nedosiahnem, chcel by som si zahrať aspoň o pár súťaží vyšsie a mojim snom je v kategórii dospelých je zažiť oslavy z postupu do vyšsej súťaže,

Zlepšenie

V mojej hre by som chcel zlepšiť hlavne hru hlavou samozrejme tvrdým tréningom,

Rituál

Ked vstúpim na ihrisko, dotknem sa trávnika a prežehnám sa,

Vysnívaný klub 

Je jedno za aký klub by to bolo, ale bol by som rad keby to bolo o pár sútaží vyšsie a bola by tam skvelá partia,

Spoluhráči, posily 

Myslím, že si rozumiem so všetkými spoluhráčmi a s nikým nemám žiadny problém. Terajší spoluhráči sú aj mojimi bývalými spoluhráčmi v iných kluboch, či už Dominik Haničak, Peťo Uhrin, Kubo Harčar, Mišo Dubecký. Privítam každého dobrého futbalistu a bude aj ako sa hovorí do partie,

Trénerstvo

Trénerstkú dráhu v budúcnosti nevylučujem, ale momentáne verím, že mám ešte pár rokov pred sebou ako aktívny futbalista,

Relax

Už asi nejakych šesť, sedem  rokov som veľkým fanúškom elektronickej hudby, ale hudobný nastroj neovládam žiaden, oddýchnem si aj s priatelkou, alebo na internete, pri pokri s priatelmi,  najlepsie vypnúť po zápase dokážem s partiou, ked ho ešte dlhé hodiny hodnotíme a rozoberáme, 

Priateľka

Priateľku mám, vola sa Júlia a bola asi na piatich domácich zápasoch,

Jedlo

Bryndzové halušky, cestoviny so syrom, vyprážané kuracie prsia,

Iné športy 

V zime je to hokej a okrem futbalu sa venujem aktívne ešte aj futsalu,

Zimná príprava

Tak asi ako každý hráč najmenej obľubujem kondičnú časť prípravy a najviac sa teším na prípravné zápasy na umelej tráve,

Prezývka

Ešte na začiatku kariéry v Nižnej Šebastovej mi vymysleli prezývku Bendy a tá sa so mnom ťahá dodnes,

Vianoce

Na Vianoce je to hlavne pohoda a aby sme sa stretli celá rodina a jedli vianočné dobroty. 

všetky rozhovory - TU

-attila-


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/