Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

S OBRANCOM MLADŠIEHO DORASTU MATÚŠOM KOVAĽOM O ZÁPASE V SNINE

26.09.2011 21:36

Autor gólu na 2:2 Matúš Kovaľ

 

Matúš predpokladám, že si s futbalom začínal v Šarišských Michaľanoch v žiackom výbere, kto ťa priviedol k futbalu?

Áno s futbalom som začínal som u nás od žiakov, k futbalu ma myslím priviedol otec s bratom,

Je vidieť, že na svoj vek už máš dostatok skúsenosti, v mladšom doraste patríš k lídrom, hral si aj u žiakov na poste stopéra?

Áno, hral som na poste stopéra už za žiakov,

Hráš III.ligu za mladší dorast, ako sa ti páči táto súťaž, je podľa Teba kvalitná?

Podľa mňa je to veľmi kvalitná súťaž, a tiež sa mi páči spôsob hry, akým sa v tejto súťaži mužstvá prezentujú,
 

Vyhrali ste v Spišskej Belej, nešťastne remizovali so Sobrancami, odvtedy to nebolo výsledkovo dobré, ale prišla Snina a deviati statoční ste nás všetkých ohromne prekvapili.  Čo bolo príčinou, že Váš výkon bol taký vynikajúci? Bolo to preto, že ste sa nespoliehali jeden na druhého, ale každý bojoval ako lev a dal do toho absolútne všetko však...

No presne to mohlo byť príčinou, dali sme do toho všetko a som rád že sa to prejavilo aj na výsledku,

Čo ste si povedali cez prestávku za stavu 0:0?

Cez prestávku nás tréneri pochválili za hru v prvom polčase a poradili nám ako hrať v tom druhom. Súper nebol tak kvalitný, aby sa s ním nedal uhrať pekný výsledok a s tým sme išli do druhého polčasu, vybojovať aspoň jeden bod,

Ani za stavu 2:0 ste sa nevzdávali, veril si že ešte vyrovnáte?

Áno, veril som že máme na to aby sme aspoň remizovali, veľmi nám pomohol náš rýchlo gól na 2:1,

Pred vyrovnávajúcou strelou si veril, že to to bude gól?

No, nečakal som že z tejto strely bude gól, ale keď som videl ako smerovala na bránu tak som vedel, že to tam padne,

Aký si mal pocit po góle?

Po góle som bol veľmi šťastný, bola to pre mňa odmena za výkon v celom zápase,

Hral si už aj za starší dorast, kde sa ti hrá lepšie?

Starších dorastencov poznám lepšie, ale hrať zaň je pre mňa oveľa náročnejšie a preto sa mi lepšie hrá pri mladšom doraste, aj keď po príchode nových hráčov nie sme až tak dokonale zohratí,  

V nasledujúcom kole nás na domácom ihrisku v derby čaká Sabinov trúfate si ho poraziť verím že už jedenásti?

Každý súper sa dá zdolať a Sabinov nie je výnimkou, a ak podáme sto percentný výkon tak verím že zvíťazíme.


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/