Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

NA DLHÉ ZIMNÉ VEČERY - DOMINIK HANIČÁK

18.12.2015 20:18

Onedlho tridsaťročný záložník OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY Dominik HANIČÁK bol na jeseň oporou nášho tímu. Napriek svalovému zraneniu, ktoré ho v jej úvode postretlo odohral 1 048 minút a svojou technickou umnou hrou, ako aj presnými prihrávkami prispel k výbornému druhému miestu mužstva v jesennej tabuľke IV.LIGY Sever.

Dominik mi odpovedal na moje otázky v tomto originálnom znení,

Pred štartom jesennej časti súťažného ročníka 2015/16 prišla do nášho klubu nová trénerská dvojica Ľuboš Belejík – Michal Krajník, aký vplyv mala podľa Tvojho názoru táto významná trénerská zmena na tréningový proces, herný systém mužstva a  celkovú atmosféru pri zápasoch?

Myslím si, že to bolo veľmi odvážne a riskantné rozhodnutie klubu. No ako sa hovorí, že risk je zisk, tak to presne platí aj v tomto prípade. Myslím si, že nás táto trenérska dvojica posunula o "level" vyšie po všetkých stránkach, ktoré sú prezentované v otázke. Je dôležité spomenúť, že títo dvaja mladí tréneri nám pozdvihli hlavne našu psychiku a to bolo a je najdôležitejšie. Ako mužstvo si veríme a vieme, že každý zápas nech sa vyvíja akokoľvek,  dokážeme vyhrať. Obaja nám dodávajú vysoké a také zdravé sebavedomie, vďaka ktorému vieme zo seba vydať na ihrisku maximum. 

Ako by si zhodnotil Tvoje jesenné účinkovanie v IV.lige Sever, ktorý bol Tvoj najvydarenejší zápas, môžeš spomenúť aj nevydarený zápas prípadne nejakú kuriozitu, príjemnú, nepríjemnú záležitosť s ktorou si sa na jeseň v našich zápasoch IV.ligy Sever na jeseň 2015 stretol,

Moje jesené účinkovanie hodnotím veľmi pozitívne. Od príchodu nových trénerov som chytil veľkú chuť do futbalu a slušnú futbalovú formu, ktorá gradovala na konci sezóny, tak ako aj forma celého mužstva. Naši súperi od nás odchádzali s päťgolovými nádielkami a hlavami pokrútenými z naších akcií. Preto sa len jeden najvydarenejší zápas vybrať  nedá, bolo ich veľmi veľa.

Ako nevydarený zápas a nepríjemnú záležitosť hodnotím zápas proti Finticiam v ktorom sme doma zbytočne stratili dva body , pričom v jasnom zápase pre nás po remíze 1:1.  Čo ma však mrzelo ešte viac bolo moje zranenie, ktoré ma vyradilo mimo hru na tri týždne a ja som tak nestihol historický zápas proti Ružomberku. 

A samozrejme zápas v Zamutove, ku ktorému sa vyjadrovať nebudem lebo je to zbytočné. 

Ktoré z mužstiev IV.ligy Sever na Teba okrem nášho urobilo najlepší, prípadne najhorší dojem, ktorý zápas podľa Teba naše mužstvo zvládlo na jeseň 2015 najlepšie?

Najlepší dojem na mňa urobilo mužstvo Svitu. Je vidieť, že majú svoju kvalitu čomu zodpovedal aj zápas, ktorý sme proti nim odohrali. 

Ako som spomenul už vyššie, nedá sa vypichnúť jeden najlepší zápas, pretože ich bolo veľa.

Zlý dojem? Asi zo Zamutova, ale zlý dojem som nemal ani tak z ich mužstva, skôr asi z toho celého prostredia tam. 

Kvalita trávnika, prípadne futbalové, nefutbalové prostredie ktorého klubu Ťa najviac oslovila, prípadne neoslovilo?

Myslím, že na túto otázku som odpovedal v bode 3 :)

V kluboch IV.ligy Sever nastupovalo na jeseň množstvo skúsených aj talentovaných futbalistov, zaujal ťa niekto špeciálne?, samozrejme môžeš spomenúť aj výkony spoluhráčov,

Zaujali ma hlavne moji spoluhráči, ktorých už dlhšie poznám a viem čo od  nich môžem očakávať. Jednoznačne svojími výkonmi predčili všetkých  ostatných hráčov v našej lige a príjemne ma prekvapili. Veľkú oporu máme jednoznačne v bránke v osobe Martina Kapráľa. 

Zaujala ma celá naša obranná formácia, ktorá bola myslím aj najlepšia  v lige a dostala najmenej gólov a  dirigoval  ju Mišo Dubecký. 

V stredovej formácií sme to mali veľmi dobre vyvážené dravosťou a bojovnosťou Kuba Harčára, elegantnosťou, kľudom a futbalovým myslením Lukáša Olejára. Rýchlymi a silnými krajmi v podobne Dušana Kozáka a Petra Jačišina.

Útok sme mali výborne obsadený skúseným Miroslavom Drobňákom a naším najlepším strelcom Ľubom Kočíkom.

Taktiež má veľmi zaujala mladá michaľanská puška Mimo Minár, ktorý sa v ťažkej zostave dokázal presadiť a svojou kvalitou a gólmi prispel ku výbornej hre mužstva. 

V jesennej tabuľke figurujeme ako nováčik na výbornom 2.mieste tabuľky IV.ligy Sever s päťbodovou stratou na vedúci Svit, verím že v silách nášho mužstva je túto stratu v jarnej odvete zlikvidovať a pobiť sa o postup, súhlasíš s mojim názorom? 

Jednoznačne to v našich silách je. Pokiaľ budeme pracovať tak tvrdo ako  posledný polrok, budeme všetci zdraví, k dispozícií na každý zápas, budeme mať trošku toho povestného futbalového šťastíčka tak nepochybujem, že sa nám podarí Svit predbehnúť a skončiť v konečnom účtovaní na prvom mieste a splniť tak cieľ vedenia klubu. 

PRIPRAVIL: ATTILA MIKLOŠKO


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/