Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

MAJSTROVSKÝ ZÁPAS - KURIMA - ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY - DORAST

07.04.2014 09:43

MAJSTROVSKÝ FUTBALOVÝ ZÁPAS

DORAST III.LIGA ŠARIŠSKÁ

20.KOLO -  SOBOTA - 5.3.2014 o 14 h. - ihrisko v Kurime

    versus

OFK KURIMA (15.miesto) - OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY (4.miesto)  2:0 (1:0)

Za slnečného, veterného počasia absolvovali naši dorastenci dalšie stretnutia na pôde súpera, v ktorom urobili  radosť svojou hrou iba domácim funkcionárom, divákom, samozrejme hráčom, ale aj pasúcej sa kravičke a šantiacim psíkom, mne veru absolútne nie.

Okrem prvých dvadsiatich minút druhého polčasu, stačila bojovnosť a entuziazmus domáceho dorastu na zisk troch majstrovských bodov. Naši reprezentanti sa k súvislej akcii počas celého zápasu nedostali, vyloženú streleckú príležitosť si nevypracovali a tak sme sa z pohostinného, priateľského prostredia od Tople, vracali prekvapujúco naprázdno. Celkom však nie, priniesol som si od domácich funkcionárov pamiatku na 75.výročie založenia futbalu v Kurime.

Ani si neviem predstaviť, kde by sme v tabuľke boli keby hráči odvádzali na súperových ihriskách aspoň 30% z toho, čo dokážu prezentovať na domácej pôde.

FUTBALNET - zápis zo stretnutia

Vedúci družstva dorastu OFK Kurima - Emil Gmiter:
"V Kurime v zimnej prestávke sa káder vyčistil a posilnil o našich chlapcov, hosťujúcich v Partizáne Bardejov a aj keď nám prvý zápas s Dulovou Vsou nevyšiel podľa našich predstáv, v Maľcove a aj v zápase so Šarišskými Michaľanmi sme ukázal, že chlapci chcú zabojovať o záchranu v tejto súťaži. Tréner V. Palša (ak keď na väčšine zápasov z dôvodu účasti na zápasoch 2. ligy Partizána Bardejov, kde je hráčom nemôže byť prítomný a tak zápasy koučuje tréner dospelých OFK 2010 Kurima E. Gmitter) odovzdáva týmto chlapcom veľa zo svojich skúseností a postupne títo pochopili o čom futbal na tejto úrovni je... V dnešnom zápase sme dali do hry viac srdiečka a bojovnosti a chceli sme asi viac vyhrať, ako hostia a aj preto ostali tri body pri Topli na Hornom Šariši. Verím, že toto víťazstvo proti silnému súperovi chlapcom dodá veľa pozitívnej energie do ďalších zápasov.
Taká je moja idea o futbale...sám som toho na ihriskách zažil dosť (bol som brankárom v Partizáne Bardejov, VTJ Tábor, VTJ Hodonín a samozrejme v Kurime, poznal som skvelých trénerov, Igora Nováka, Jindru Dejmala, či skevelých spoluhráčov, Mariána Skalku, Ondreja Krištofíka, Ľuba Faktora, Martina Vaniaka a veľa iných ľudí. Môj osud je asi spojený s futbalom, lebo v januári 2010 mi diagnostikovali nádor pankreasu a bol som v marci operovaný v NOU v Blave, kde mi z brucha vybrali asi všetko čo sa dalo, no dal som sľub, že ak to prežijem, tak dám v Kurime futbal naspäť na nohy, čo sa mi zatiaľ s partiou ľudí darí...o mojej dcére už vieš a tak sa snažím uživať si každý deň, ktorý môžem na tomto svete stráviť....verím, že aj pri futbale sa dá nájsť veľa priateľov, len to nesmieme tak prežívať, je to len šport, no pre mňa je futbal najkrajší !!".

pripravil: Attila Mikloško

 


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/