Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

ČÍTANIE NA DLHÉ ZIMNÉ VEČERY - DOMINIK HANIČÁK

10.12.2013 18:21

Pokračujem v predstavovaní členov kádra dospelých. 

Dominikove korene siahajú do našej obce, otec Peter je našim rodákom. Mamka Terka je mojou sesternicou pochádza z Medzan, bývajú v Prešove na Šváboch. Brat Richard bol členom nášho kádra, no ani raz v našom tíme nanastúpil, momentálne hráva v Pečovskej Novej Vsi.

Dominik Haničák

Vek: 26 rokov, výška 170cm, Váha: 65kg.

Tvoje začiatky?

Futbal hrávam od malička, odkedy ma otec zobral na jeho zápas do Medzan. Začínalo to kopaním do lopty cez prestávku, neskôr futbalom na sídlisku, pokračovalo výberom do Tatranu Prešov a tak futbal hrám až dodnes.

Futbalové kariéra?

Začínal som v prípravkach Tatrana, prešiel  som všetkými kategóriami dokonca až do "Áčka", hoci iba na krátky čas. V mojom futbalovom rozlete ma však pribrzdilo ťažké zranenie. Po zotavení som odišiel na hosťovanie do Trebišova, Lipan, späť do Trebišova, naposledy aj do Vysokých Tatier a teraz pôsobím v Šarišských Michaľanoch.

                                  Miro Drobňák, Domino Haničák, Ivo Pončák

Kto ťa najviac futbalovo ovplyvnil?

Najvačší vplyv pre môj futbalový vývoj  mal  tréner Jožko Fabian, ktorý ma trénoval v žiackych časoch a potom aj v B mužstve dospelých.

Čo si pri futbale zažil, čo Ťa futbal naučil, čím Ťa obohatil ?

Počas mojej futbalovej kariéry som toho zažil veľa, mám z futbalu nespočetné množstvo zážitkov. Naučil som sa pri ňom nikdy sa nevzdávať, lebo aj po tej naväčšej sérii prehier nakoniec prišla výhra a samozrejme vdaka futbalu som spoznal  kopec ľudí.

Číslo dresu, dôvod?

Obliekam dres s číslom 17, lebo všade kde prídem nie je sedmička voľná a sedmička je moje šťastné číslo, takže improvizujem.

Ako sa u nás cítiš?

Veľa hráčov, ktorý pôsobia v Šarišských Michaľanoch som už poznal predtým ako som sem prišiel, preto si myslím, že atmosféra v  tíme je v pohode.

Obľúbený post?

Najlepšie sa mi hrá na poste stredného záložníka.

Čo si sa naučil od terajších trénerov, načo sa najviac špecializovali?

Najviac sme s nimi popracovali na streľbe, krídelných akciách a prienikoch do zhustenej šestnástky...z jednoduchého dôvodu, aby sme sa dokázali presadiť proti zhusteným obranám súpera.

Top hráč, jeho prednosti?

Najlepší hráč je Kubo Harčár lebo je to najkomplexnejší futbalista v mužstve. Je to nepríjemný, tvrdý obranca, silný na lopte, výborne technicky vybavený, má skvelú strelu. O veciach čo sa týka utužovania partie ani radšej nehovorím.

Ako hodnotíš jeseň?

Jeseň by som zhodnotil ako úspešnú. Boli sme úplne nové mužstvo, ktoré začalo spoločne hrávať len krátko pred jesennou sezónou. Moja výkonosť išla hore priamo úmerne s výkonosťou mužstva. Myslím, že ku koncu jesenej časti sa to stupňovalo. Škoda, že sa už seriál majstrovských zapasov skončil.

Najväčší lapsus?

Najviac nám dali ako sa ľudovo hovorí vyžrať Šarišské Dravce a Hovančík či ako sa volal. 

Čo sa týka bilancie mrzia akurát domáce prehry.

Kámoši?

Veľmi dobre výchádzam so všetkými spoluhráčami ale najviac si rozumiem s Mišom Dubeckým a Kubom Harčárom.

Tvoj vrcholný zápas, smutný, kuriozita?

Najviac mi utkvel v pamäti druholigový zápas pod vedením trenera Pivarníka proti Michalovciam v ktorom sme vyhrali 3:0. Bol to asi môj najlepší zápas futbalovej kariéri. Vyšlo mi aj stretnutie v Tatrane Prešov proti Dunajskej Strede,no v ňom som sa zranil a dá sa povedať, že od toho zranenia som sa už do takej skvelej formy akú som vtedy mal, bohužiaľ už nikdy nedostal - bol to smutný zápas. A kuriózna príhoda - zápas v Žiline B za prešovskú juniorku. Nedodržal životosprávu kvôli oslave 50 - tych narodenín mojej tety. Spoluhráči sa mi smiali, že v takom stave nie som schopný ani nastúpiť. No darilo sa nám, prišlo víťazstvo, bol som  bol som  kapitánom a strelil som aj gól na dva nula z priameho kopu z 25 metrov, čo u mňa nebývalo zvykom. Tréner si myslel, že ma v Žiline sleduje nejaký manažér, ked som tak dobre hral. Keby on znal, čo za tým bolo...

Čo hovoríš na Záhradné?

Záhradné ma svoju kvalitu ale na nás nemá. Ved ked dostanú od nás doma tri kusy to hovorí za všetko... Mali však šťastie, že sa naše mužstvo a jeho základná zostava v niektorých zapasov ešte len formovala, aj preto sme to výsledkovo nie vždy zvládli...Ked naše mužstvo ostane pokope, podmienky budú na patričnej úrovni ako doteraz, tak to šťastie nášho najväčšieho súpera opustí a prvé v tabuľke budú jednoznačne Šarišské Michaľany.

Pomýšľal si už aj na koniec kariéry?

Áno mal som čierne myšlenky ked som nastúpil za Lipany proti Banskej Bystrici a vtedy som si zlomil pravú nohu. Ked som ju videl, myslel som že uz ani chodiť nebudem a nie ešte hrať futbal. Museli mi do nej vložiť šruby a liečil som sa pol roka. Další polrok som sa učil pomaličky chodiť, následne behať a už aj hrať futbal od začiatku.. Ale ako hovorím čo nás nezabije to nás vraj  posilní.

Hráči minulosti?

Najviac sa mi páčili Zidane a Kaka.

Jesenný úspech?

Dva góly proti Gerlachovu.

Najfutbalista?

Najlepší futbalista je podla mňa momentálne Lionel Messi a Cristiano Ronaldo, medzi nimi si neviem vybrať.

Tvoj futbalový sen?

Moj nesplnený futbalovy sen je dostať Šarišské Michaľany do vyššej súťaže... a to do najvyššej do akej sa bude dať aby bol otec spokojný... a  na záver kariéry to iste spraviť aj s Medzanami, aby bola spokojná mama a celá moja futbalová rodina.

Na čom Ti treba popracovať?

Zlepšiť by som ešte chcel streľbu a zakončenie.

Pred zápasom?

Pred zápasom jem vlašské orechy, ináč žiadny rituál nemám.

Futbalový záver?

Rád by som si ešte v budúcnosti (na sklonku futbalovej kariéry) zahral za Medzany.

Naj futbalová spolupráca, ktorý futbalista by nám pomohol?

Ako som spomínal, že najlepšie si rozumiem s Kubom Harčárom a Mišom Dubeckým...a privítal by som Ľuba Kaňucha si myslím, že on by do našej futbalovej koncepcie a filozofie zapadol a veľmi pomohol.

Krédo?

Byť vo futbale úspešný znamená nikdy sa nevzdávať a uspokojovať sa, podobne ako v živote.

Top liga?

Nemam obľubenú ligu mam najradšej mix všetkých súťaží, čiže Ligu Majstrov.

Budeš trénerom, čo chceš dosiahnuť v živote?

Trenérska dráha ma veľmi momentálne neláka, skôr funkcionárske pozície. V budúcnosti by som chcel byť úspešným človekom s vlastnou firmou.

Music?

Obľubený štýl nemám, počúvam všetko normálne, staré aj nové, ked sa mi raz pesnička páči je jedno aký je to štýl.

Voľný čas?

Voľný čas najradšej trávim či už cestovaním, dovolenkovaním, nejakými nákupmi a kávičkami.

Priateľka, bol u nás na zápase?

Mám priateľku Ivanu a bola na jednom zápase čo je úspech, lebo ona má radšej hokej.

Jedlo?

Mám rad všetko čo mamča navarí, pretože ona ja vyborná kuchárka.

Iné športy?

Futsal, hokej a tenis si zahrám veľmi rád.

Relax?

Najlepšie vypnem pri dobrom pivku po zápase..chutí však viac po vyhratom.

Zimná príprava, tréning?

Celkovo zimnú prípravu neznášam. Hlavne po dvoch zimných pripravach v Tatrách a behaním po tatranských končiaroch. Obľubujem ked uz je konečne po nej a hráme už aj nejaký zápas, alebo aspoň futbal v telocvični. Škoda, že sa nehrá futbal ako v Anglicku vkuse aj cez zimu. Na tréningoch mam najradšej bago, ukazovačku na malom priestore a futbal na malom priestore.

Prezývka?

Prezývajú ma Hrnek - hlavne Mišo Baka, okrem toho ma volajú sem tam aj Hani.

Vianočné želanie?

Najhodnotnejší vianočný darček je pre mňa ked si všetci z rodiny sadneme za štedrovečerný stôl a spolu večeriame.. Čiže rodina pokope, to je to čo si želám, kedže otec je často preč ... Verím, že sa mi to toho roku opáť splní.

Vyskočené rameno?

Ramienko je už v pohode.. chodím do posilky ho posiľovať, zahrám si aj futsal tak raz - dvakrat do týždňa mi  tovyjde a už skúšam aj nejaké tie súbojiky.

-attila-

 


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/