Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

ČÍTANIE NA ČORAZ KRATŠIE ZIMNÉ VEČERY - ALEŠ ŠEVČOVIČ

09.01.2014 15:18

Aleš Ševčovič prišiel k mužstvu dospelých počas letnej prestávky z klubu I.triedy TJ Budovateľ Žehňa.

Do futbalového kolotoča nabehol  veľmi úspešne. Hlavne v Záhradnom podal vynikajúci výkon. Postupom času sa však na ňom začali prejavovať zdravotné problémy, z ktorých sa ešte ani doposiaľ celkom nevystrábil. Veríme že sa mu to čoskoro podarí a bude opäť rozdávať radosť z futbalu všetkým fanúšikom tejto prekrásnej hry.

Predstavenie Aleša,

Mám 27 rokov, som slobodný,  no nie až tak celkom pretože žijem s družkou Evičkou. Meriam183 cm a vážim okolo 85 kg.

Futbalové začiatky,

K futbalu ma priviedla ulica, kedže bývam v bytovke a ihrisko mám hned za bytovkou. Hrám tento krásny šport asi od kedy viem chodiť. Začínal som v Lipanoch, kde som prešiel všetkými  vekovými kategóriami. 

Futbalová kariéra,

Počas štúdia na strednej škole, som hosťoval v 1.FC Tatran Prešov. Skúsil som aj futbal  v Poľsku v  treťoligovom  LKS Poprad Muszyna. Pôsobil som tiež v klube TJ Budovateľ Žehňa.

Prínos futbalu, pocity, ponaučenia,

Futbal mi dal veľa priateľov, kamarátov, naučil ma prehrávať, ale aj tešiť sa z víťazstiev. Naučil ma tiež, že zdravie je náš dar a že si ho máme vážiť čo najviac. Futbal mi dáva pocit šťastia. Naučil ma, že čo futbalu dám, tak to mi aj plným priehrštím vráti späť. Okrem toho ma  naučil aj to, že niekedy si ťa cudzí klub váži viac ako ten domáci. 

Tréneri,

Nikdy  nezabudnem na Pána Trénera Janka Varechu. On bol mojim prvým trénerom a dal mi najviac, pretože je to skvelý tréner a  aj super človek. Všetkým mojim trénerom  však patrí veľké podakovanie, zvášť ešte Jokimu (Jožko Kostelník  - tréner  Tatrana Prešov).  Patrí  mu najväčšie dakujem, za môj návrat k futbalu. Joki zjedol futbal aj s bránami, predbehol dobu. Je to skvelý tréner s obrovskou človečinou v sebe.

Výstroj,

Nosím na drese osmičku, ale v Šarišských Michaľanoch bola obsadená preto som si zvolil sedmičku.

Kolektív, vedenie,

Myslím, že som v pohode zapadol. Sme skvelá partia, v mužstve je futbalová harmónia. Od Alenky (hospodárka) až po Dugiho (predseda klubu), je všetko good. V Šarišských Michaľanoch  sa pri futbale zišla jedna veľká rodina.

Spoluhráči,

Najlepším našim hráčom je určite Bak, Bačiak, čiže Michal Baka. Najviac  si rozumiem s Kolpim (Ľubo Kolpak),

Post,

 Najviac mi sedí defenzívny záložník,

Jeseň,

Jeseň hodnotím z môjho poľadu ako veľmi nevydarenú. Už v siedmom kole  som vážne ohorel,

Súperi, postavenie v tabuľke,

Najviac sme sa potrápili my sami. Určite sme mohli byť na tom  tabuľkovo lepšie, nebyť našich zaváhaní na domácej pôde,

Futbalové zážitky,

Naj príhoda bola pre mňa skúška v Poľsku  v I.lige. Mal som tú česť v klube Zaglebie Lublin. 

Góly,

Naj gól som strelil Slovanu Bratislava, podarilo sa mi ho dať pätičkou,

Záhradné,

Záhradne nie je vôbec lepšie ako my, ved dostali od nás na domácej pôde tri góly, skrátka im pomohli naše domáce zaváhania,

Vzor,

Mojim vzorom sú hráči Brazílie a ich pasia z futbalu. Momentálne je to Neymar, v minulosti  to bol argentínčan Maradona,

Futbalová budúcnosť,

Ešte by som chcel par ročkov pohrať a určite pomôcť posunúť  Šarišské Michaľany čím vyššie,

Kolorit pred zápasom,

Pohladím tetovanie mojej mamky na ruke,

Futbalové sny,

Zahral by som si ešte za Lipany, za ktoré by hrali len odchovanci Lipan, taký je môj futbalový sen,

Recept na futbal,

Recept?, čo futbalu dáš to ti futbal vráti, takže poctivá tréningová práca,

Ligy,

Jednoznačne španielska liga,

Trénerstvo,

Tréner? Prečo nie ale dúfam,  že  je to ešte hudba budúcnosti,

Hudba,

Počúvam všetko čo znesú moje uši,

Relax,

S priateľkou Evkou a rodinou, pozeraním rôznych športov, 

Jedlo,

Evine polievky,

Športy,

Mam rád futbal v hale, tenis a plávanie,

Po zápase,

Najradšej  vypínam pri priateľke, 

Zimná príprava,

Zimnú prípravu "mám rád"...

Prezývka,

"Alesio" a v Šarišských Michaľanoch som vyfasoval novú prezývku - "Bakuľka",  pozdravujem Dráčika (Patrik Štvartak),

Do Nového roku,

Zdravie ščesce a pokuj svaty.

AUTOR: ATTILA MIKLOŠKO


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/