Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

SO ZÁLOŽNÍKOM SENIOROV LUKÁŠOM ŠTOFANÍKOM SME ZHODNOTILI ÚVOD SEZÓNY

06.09.2011 14:27

So záložníkom seniorov OŠFK Šarišské Michaľany sme stručne zhodnotili predchádzajúcich sedem kôl a jeho pozíciu v mužstve.

Lukáš Štofánik,

začínal svoju futbalovú kariéru v Lipanoch, kde pôsobil od žiakov až do svojich štrnástich rokov ,tam ho trénoval p.Fabián. Odvtedy je už hráčom OŠFK Šarišské Michaľany, kde v seniorskom výbere, v siedmych jesenných kolách strelil 3 góly.

Začiatok v Pečovskej Novej Vsi  bol celkom dobrý, dal si tam aj gól, potom prišli nešťastné zápasy, kde sme zbytočne strácali body Dubovica, Nemcovce, Hermanovce, Demjata...myslíš že to ovplyvnil príchod nových hráčov, našich odchovancov, hráčov z dorastu, aj mimo michalianskych futbalistov, na príčine bola určite hlavne iba nezohratosť?

No možno aj tým že sme neboli zohraní, ale teraz sa už dávame dokopy, tak dúfam že to už bude určite len a len lepšie...

Vidím, že niekedy hráš na hrote útoku niekedy v zálohe, na ktorý post si najviac zvyknutý, alebo ti je to jedno kde Ťa tréner postaví?

Ja som zvyknutý hrať určite v zálohe to je môj post, ale v strede zálohy sa mi hrá najlepšie,

Som presvedčený, že Ti absolútne sedí štýl našej hry - kombinácie, narážačky na jeden dotyk rýchle kolmé pasy, je vidieť, že už to v posledných dvoch zápasoch fungovalo, zopár veľkých šancí si však nepremenil, z čoho to pramenilo?

Štýl našej hry mi sedí jednoznačne. No hej nepremenil som ich, bude to asi tým, že som sa nesústredil na danú situáciu a už som bol v brankárovi,

Kolektív zdá sa, že ste veľmi dobrý rozumiete si aj futbalovo si spokojný v tomto tíme, je cítiť nejaký veľký tlak po nevydarenej predchádzajúcej sezóne, alebo idete od zápasu k zápasu a veríte, že sa to už tento krát podarí...

V kolektíve si rozumieme veľmi dobre nesťažujem sa na nič a myslím si že túto sezónu sa budeme tešiť z postupu. V klube sa cítim veľmi dobre, rozumiem si s každým hráčom,

Posledné dva zápasy ukázali, že máme na každého súpera, futbalovým myslením, kombináciou aj rýchlosťou, preto verím, že v tomto nastúpenom trende budete pokračovať a že nastrieľaš na radosť fanúšikov ešte veľa gólov..

Aj ja dúfam , že v ďalších zápasoch ešte nejaké tie góly nastrieľam...

Čo si myslíš o najbližšom súperovi Ražňanoch, zaiste tam idem vyhrať...

Zápas s Ražňanami boli vždy veľkým derby, samozrejme nemôžeme ich podceniť, ale tri body si musíme priniesť domov.

 

 


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/