Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

PREDSTAVUJEME - MATEJ BALUN

31.08.2014 09:28

ZAHRAL SI AJ PROTI MANCHESTRU UNITED

MATEJ BALUN

Kmeňový hráč Tatranu Prešov, nastupoval pravidelne za juniorku Tatranu Prešov v III.lige východ, momentálne je na ročnom hosťovaní v Šarišských Michaľanoch.

V prvom kole proti Malcovu ešte nanastúpil, ale po úspešných rokovaniach s Tatranom Prešov prišiel k nám na ročné hosťovanie ľavý obranca Matej Balun.

Zaujal ma už v prípravnom zápase v Raslaviciach, ktorý skončil výsledkom 4:2 v náš prospech, kde si dôraznou hrou bezpečne ustrážil svoj priestor a prispel tak nášmu víťazstvu.

Premierový štart v našom bielo-zeleno-modro-červenom drese v Gerlachove mu vyšiel, odohral celých 90 minút  a tešil sa tak z nášho trojbodového zisku. 

Nastúpil aj v základnej zostave proti Záhradnému a po skazenej prihrávke Petra Jacišina na Matúša Fedora, ktorú zablokovala naša obrana sa dostal k lopte. Počas 60 metrového behu,  obišiel dvoch hráčov súpera a presne prihral Mirovi Královi na vyrovnajúci zásah.

Ako si sa dostal k futbalu a kto ťa k nemu priviedol

K futbalu ma priviedol hlavne môj oco, ale s nápadom že ho pôjdem hrať aj za klub som prišiel domov ja sám,

Od koľkých rokov hráš futbal, nelákal ťa v mladšom veku aj nejaký iný šport

Futbal hrám od 10 rokov. Lákal ma ešte hokej, ale ten mi bol doma hneď zatrhnutý,

Aká bola tvoja futbalová púť, čo si zo svojej futbalovej praxe do súčasnosti priniesol, ktorý tréner mal na teba najväčší vplyv

Ja som ešte mladý hráč, veľa som toho vo futbale ešte neprežil. Začínal som na Šalgoviku v klube AFK93 Prešov ako 10 ročný, hneď po roku som odišiel do Ľubotíc. V Ľuboticiach som vlastne začal hrávať pravidelne a od svojich 14- tich rokov som sa stal hráčom Tatranu Prešov na ktorý budem stále spomínať v dobrom, keďže som v ňom prešiel všetkými dorasteneckými kategóriami. V tomto období sa pri mne vystriedalo mnoho trénerov, ale najviac mi dal asi môj prvý tréner v Ľuboticiach Komka a z Prešova to boli  Mihálik, Vytykač a Fabuľa,

Obliekaš dres s číslom 18 ? prečo práve toto číslo?

V Prešove som obliekal dres s číslom 15 pretože som sa narodil 15 novembra, ale v Michaľanoch som si vzal číslo 18 pretože nebola voľné 15 - ka,

Ako si zapadol do nášho tímu, okomentuj Tvoju akciu proti Záhradnému

Myslím že som zapadol rýchlo a bez nejakých problémov. Tak Záhradné malo vďaka mne brejk ktorému zabránil Dávid (Macej), Baki, (Michal Baka) mi loptu prihral ja som sa rozbehol. Všimol som si, že ma hráč už nestíha narazil som si loptu s Jarom (Adam), Záhradné malo rozhodenú obranu, čiže som hneď našiel prihrávkou Mira (Král) a on už len ukázal, to načo do Šarišských Michaľan prišiel a to je - dávať góly. Som rád že mi vyšla aspoň táto akcia pretože, sa mi v tom zápase vôbec nedarilo, ale vyhralo sa a to je hlavné,

Aký post ti najviac sedí

Keď že som ľavák tak ľavá obrana, alebo ľavá záloha, no hral som aj v strede obrany, aj defenzívneho záložníka,

Koho si vybral za najlepšieho hráča tímu

Máme veľa dobrých hráčov, ale momentálne hraje  veľmi dobre Domino (Haničák),

S kým si v tíme najlepšie rozumieš

Najlepšie s Olim (Olejár), pretože sme dlhoročnými kamarátmi, ale sú tam aj iní Vlado (Papp, Kubo (Harčár), Domino (Haničák),

Ktorý zápas v tvojej futbalovej kariére ti najviac utkvel v pamäti, kuriozna príhoda, veselá, smutná

Nikdy nezabudnem na zápas s Manchestrom United vonku tedy husto snežilo a bola neskutočná zima. No zápas sa dohral až do konca a navždy si budem pamätať tento zápas. Predsa nehráte každý deň s takýmto mužstvom ako je Manchester United,

Ktorý z tvojich golov považuješ za najrajší, najkurioznejší, nadôležitejší

Tak veľa gólov nedávam keďže som obranca, ale najkrajší bol snáď v Michalovciach na turnaji, keď som práve proti domácim Michalovciam trafil z priameho kopu rovno do šibenice,

Mal si vo futbale vážnejšie zranenie, ked si si myslel, že už s futbalom končíš

Mal som mnoho zranení hlavne členkov a kolien. Najvážnejšie bolo keď som mal natrhnuté bočné väzy v ľavom kolene, ale nakoniec som sa vyhol operácii. Bol som mimo tri mesiace, napriek tomu som nikdy neuvažoval o konci kariéry. Veď futbal hráte s istým rizikom zranenia, bez toho sa nedá robiť žiaden šport,

Kto je tvojim futbalovým vzorom, komu si sa chcel v tvojich futbalových  začiatkoch najviac podobať

Jednoznačne Messi z FC Barcelona možno, už nie je taký dobrý aký bol ale pre mňa bude vždy číslo jedna.  A kedže som krajný obranca tak sa mi veľmi zapáčil po Majstrovstvách sveta 2014 v Brazílii - Rojo z Argentíny,

Koho považuješ za najlepšieho futbalistu súčasnosti, minulosti

Podľa môjho názoru je to momentálne Ronaldo, ale v minulosti to bol pre mňa jednoznačné Ronaldinho,

Čo všetko by si chcel ešte vo futbale dosiahnuť, máš nejaký nesplnený futbalový sen,  čo by si vo svojej výkonnosti chcel zlepšiť

Futbalový sen je asi dostať sa ako divák na Nou Camp a vidieť El Clásico. Vždy je čo zlepšovať hlavne by som chcel zlepšiť hru na malom priestore,

Za ktorý klub by si rád zahral

Rád by som hral za FC Barcelona, ale to je nemožné,

Poznáš recept nato ako byť vo futbale najviac úspešný

Tak tento recept nepoznám, ak by ste ho poznali tak mi ho môžete povedať,

Ktorá svetová  futbalová liga ti najviac imponuje

Jednoznačne Španielska liga,

Ako tráviš svoj voľný čas

Tak rád len tak oddychujem pri nejakom dobrom filme,

Máš priateľku, navštevuje naše zápasy

Mám priateľku Lucku sme spolu už takmer 4 roky. Na zápase zatiaľ nebola pretože som zatiaľ hral len jeden domáci zápas,

Na akom jedle si najviac pochutíš

Na kuracom mäse, na akýkoľvek spôsob,

Ktoré športy obľubuješ okrem futbalu aktívne a pasívne

Chodím pravidelne do posilňovne, a v škole ma chytila gymnastika,

Pričom dokážeš najlepšie vypnúť po namáhavom tréningu a zápase

Pri rodine alebo priateľke,

Aká je tvoja prezývka

Mates vzniklo to pri mojom príchode do Tatranu a od vtedy som Mates.

pripravil:Attila Mikloško


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/