Vyhľadávanie


Kontakt

OŠFK ŠARIŠSKÉ MICHAĽANY
Jarková 20, 082 22 Šarišské Michaľany
č.účtu:0503689305/0900
IČO: 37789791

predseda: Peter DUGAS 0907 928 544

tajomník: Attila MIKLOŠKO 0905 954 455

E-mail: osfksm@gmail.com

GENERÁLKA - DORAST

27.07.2014 07:59

GENERÁLKA - DORAST

Ražňany dospelí - Šarišské Michaľany dorast 8:0

sobota 26.7.2014 o 16 h. v Ražňanoch

Naša zostava:

T.Hlavatý - D.Motýľ, A.Staš, J.Seman, M.Kovaľ -  P.Jaco, K.Vaňo, E.Némethy, M.M.Minár - R.Dufalo, Mik.Dužda

striedali:

K.Šarpataky - Mir.Dužda, J.Kaleja


Tréner dorastu Ľubomír Kočík:

"Z výsledku nie som prekvapeny, som prekvapeny z pristupu chlapcov k zapasu......mala to byt generalka pred majstrakom ale bola to hanba fraska a hanba chlapcov za ich pristup.....do zakladnej jedenastky proti skusenemu muzstvu Raznan som musel postavit dvoch od zaciatku a v druhom polcase tretieho hraca, ktorí ešte len teraz iba skoncili ziacky vek.....dalsi hraci ktorí nastúpili do zakladu sa prvykrat ukazali na zapase .... maju treningovy vypadok pocas letnej prestavky... nezucastňovali sa trenigových jednotiek, ale vyhovarat sa nebudem...

tí co nastupili chceli hrat otvorenu partiu s hracmi Raznan, ale to moji mladí chlapci asi ani nevedeli akych hracikov a proti komu hraju, muzstvo Raznan ma svoju kvalitu a drzim im palce aby zas hrali o tie najvyssie priecky v sutazi kader nato maju a urcite proti nam tiez este neboli kompletní ....ako vravim som sklamany hracov ktorí neprisli bez udania dovodov a to boli hraci zakladnej jedenastky....chlapci tí co nastupili sa sami presvedcili ze bez treningu a behania sa neda  hrat poctivy futbal...

ako ja som bol dost trpezlivy s chlapcami som chcel vychadzat v dobrom srandoval som s nimi, ked som mohol aj pomohol niektori vedia o com rozpravam, no nebudem to tu teraz rozpisovat a voci klubu voci ludom co sa o nich staraju a robia v klube co mozu si ten ich laxný pristup  nezasluzia

su to chlapci v dorasteneckom veku viem pochopiť, aj oni sa chcu zabaviť sú prazdniny beriem, ale ak chcem poctivo trenovat, trochu dat na treningu pobehat, tak je oheň na streche uz cesť vynimkam  vymenujem ich na koniec......

vymyslaju si vyhovorky ako sa uliat z trenigu.....pocas pripravy sme hrali pripravne zapasy proti muzom o tyzden hram majstrovsky zapas prve kolo niektori hraci majú poslednu sancu dokazat ze im na futbale zalezi a ze chcu dosiahnut to co si predsavzali pred novu sezonu vyhrat sutaz.....

rozmyslam aj nad tym ze skoncim ako trener dorastu ak to ma pomoct chlapcom, aby ich to nabudilo skoncim ako trener v doraste a budem pracovať iba ako veduci muzstva  u muzov, ale verim ze vcera to bol iba mensi skrat a v sobotu chlapci proto Circu ukazu svoju silu.....

este sa vratim k zapasu proti Raznanom napriek tomu aku zostavu som mal ukazali sme aj niektore dobre veci, ale bolo ich velmi malo... take lahke lopty co sme postracali to sa nevidi uz ani ziackych zapasoch, ale to neznizujem kvalitu muzstva Raznan maju dobre muzstvo a som rad ze som mohol proti nim nastupit

posledna veta chlapcom 

chlapci ja Vam verim a viem ze futbal mate radi ale futbal nikdy neoklamate, to sa ukazalo prave teraz chlapci dufam ze o tyzden v sobotu nastupime ako jedno muzstvo a ako jeden tim co chce vitazit".

Hráči, ktorí pristupovali k tréningovému procesu počas letnej prestávky a k celkovej letnej príprave poctivo a seriózne:

Tomáš Hlavatý, Adrián Staš, Patrik Jaco, Richard Dufalo, Matúš Kovaľ a Erik Némethy.


°poznámka - vyjadrenie trénera je uverejnené bez diakritiky.

Je veľmi ťažké nastúpiť na generálku pred nasledujúcim súťažným ročníkom s družstvom z ktorého polovica absolvovala noc v pohostinskom zariadení.

Nech sa potom predstavitelia vedenie obce a jej obyvatelia nečudujú, že ak chceme vytvoriť na reprezentáciu našej obce kvalitné mužstvo, na ktoré sa dá vždy spoľahnúť musíme siahnuť po poloprofesionáloch z okolia.

Po prechode z dorastu k mužstvu dospelých dochádza u našich odchovancov k diléme a vyberú si skôr ľahšiu cestu a posilnia okolité obce v nižších futbalových triedach, prípadne celkom skončia s futbalom, tento dovetok nie je na ospravedlnenie , je to skôr smutné...

Pekný deň, 


pripravil: Attila Mikloško


webmaster: Attila Mikloško - https://osfksarisskemichalany.webnode.sk/